2009. november 4., szerda

Andrew of Woodbrook


Kedves Bonbon már ezer meg egy esztendeje,hogy nem írtam.Megvolt rá a jó okom. Adrincs volt itt csodás két hétre és úgy döntöttem míg itt van addig hanyagolom a külvilágot,hogy 100%-ig vele tudjak lenni,és rá tudjak figyelni.Soha,de soha nem vártam még őt ennyire,és utólag elmondhatom,hogy megérte.Hihetetlen boldog őszi szünet lett belőle. Rengeteg helyen jártunk,sokmindent megnéztünk,vettünk egy csomó dolgot. Utóbbi halmazból kiemelném a Dublin Writers Museum-ban vásárolt Anne Zöld Oromból című könyvet.Két napja elkezdtem olvasni és hát húúúúdejóóó. :) Igen.Régen lelkesedtem így könyvért,főleg,hogy nem drága anyanyelvemen íródott,de ez igazán kedvemre való.Választékosan van megfogalmazva és a történet is helyes,nomeg a karakterek.Nagyon együtt van,persze ehhez kell azt is tudni,hogy én imádtam a Váratlan utazás című sorozatot anno,ami ennek a könyvnek a folytatása.

Dolgoznom kéne rúgja meg a ló! Egy csomó terméket kellene még felvinnem,beáraznom...brühűűűű...dehát ezt kell tenni,ha szeretnék végre a magam ura lenni.Reménykedem,hogy az ír piacra nyitás dob majd valamit a dolgon.Ha ez sem akkor marad a nyilvános öngyilkosság én mondom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése