2010. május 9., vasárnap

Leap Year


Egyértelműen felküzdötte magát egyből a top 3-ba nálam ez a film. Ma néztem meg,még friss az élmény. Nagyon ott volt. Az egész tényleg annyira ír volt, hogy nagyon. Oké, a traveller akcentust nem sikerült lekopizni, de amúgy csillagos öt.
Ami a hetemet illeti viszonylag hamar elszaladt. Remélem a következő is csatlakozik a klubhoz.
Csináltam finom főzit. Klasszisokkal jobb így, hogy végre tettem bele cukrot is. :)
Ami az "otthon akarok lenni, nyaff" feelinget illeti mondhatnám,hogy elmúlt, de úgy neveltek,hogy nem szép dolog hazudni.
Az üzlettel kezdenek egyenesbe jönni a dolgok...persze kár volna elkiabálni.
És hurrá! Újra van telefonom. Viszont már annyira elszoktam tőle,hogy most meg nem használom.
Ma korai lefekvés és DVD-s este lesz. Kell néha punnyadni is. Főleg,hogy a hét hajtós volt, és az úszással sem lazsáltam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése