2009. április 21., kedd

Will I ever???


Vajon örökre itt ragadok? És mindig így fogok kinlódni mint most? Mert most azt érzem,hogy nagyon nem jó semmi.A térdem sajog,tán soha nem lesz az igazi.A házból menekülnünk kellene,mert most,hogy Ádám megunta és hazamegy újra eszetlen összeget kell fizetnünk.Ki szeretne a recesszió közepén 700 eurot fizetni havonta?Még az 500 is sok,de inkább. Co.Meath-ben már szinte 3 szobás házat lehet ennyiért bérelni.
Eh nem tudom.Azt érzem,hgy sok ami most megint a fejem fölött tornyosul.
Beadtam az önéletrajzom.Megtettem végre.Ugyan én is egy eszeveszett barom vagyok,hogy akkor próbálok találni másik munkát mikor fél Írország munkanélküli. De talán nekem is lehet szerencsém.
Ha már itt vagyok,és taposom azt a bizonyos taposni való malmot,akkor szeretném,hogy legyen látszatja.Másfelől nem szeretném,hogy rosszul érezzem magam itt...akkor már régen rossz.
Talán itt az idő váltani....talán minden téren...egyet kivéve.Az egyetlen biztos pontot az életemben.Ugye tudod kiről van szó Bonbon? ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése