2009. augusztus 18., kedd

Feel the Fever!


Nem tudok haladni a munkával.Mintha khúzták volna az emocionális falikábelemet. Nem megy. Gáz.Lementettem pár képet,de itt megállt a történet.Betegen nem lehet.Na jah.Belebetegedtem Adrim hányába.Állati.

Házakat nézegetem egy csomó ideig.Szimpatikus a Szentendrei sziget.Egyre jobban az.

A laptop küldés nem egyszerű.Tényleg megint úgy éreztem magam,mint a kismalac,aki hetedhét országon túl,az óperenciás tengeren is túl lakik az üveghegy mögött.Egyik reggel felébredt és azt mondta: "Hűűű,de k..va messze lakom!" Hát most velem is ez volt ma.

Most meg ez a hülye láz.Lehet,hogy az éjjel mégsem volt olyam meleg mint gondoltam? Jókor mentél haza cicám.Nem kapod el.

Nah de csak fecsegek itt és se eleje se vége. Utálom az ilyen alakokat...ergo most kicsit magamat is utálom.El is tűnök a szemem elől.

Légy jó Bonbon! Majd még írok hamarosan.Bobot puszilom...olyan másodikas elemis módjára,hogy bosszantsam. :)


Over and Out...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése