2009. augusztus 24., hétfő

Petit means Love for myself


Édes pöti gombóc...ma ezen a kifejezésen sikerült elpityerednem.Esküszöm,hogy kezdek szentimentálisabb lenni,mint egy lány,de már ez sem érdekel.Valami hülye,akit sorsnak hívnak elvette tőlem a boldogságomat,és most azonnal követelem,hogy irgum-burgum de most azonnal adja vissza.Megértettem,hogy nagyon tré nélküle,oké, hatott a lecke,de mostmár tessék visszaadni nekem.Tegnap azt mondta,hogy kibírjuk,és majd megmutatjuk....és én igennel válaszoltam rá.De nem tudom ez az én megtépázott lelkem nem roppan-e össze elötte.Lassan már oda jutok basszus Bonbon,hogy ránézek egy pohár tejre és könnybe lábad a szemem...hát ez elég gáz.Szeretem ezt az én csacsikámat,és jobb volt mikor itt macerált. Tudom,hogy már unod a témát kedves barátom,de megnyugtatlak, még ez lesz műsoron egy darabig.

Édes pöti gombóc!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése