2009. január 25., vasárnap

Alone




Bonbon!




Segíts nekem!Találj fel valami teleportálós izét,amivel könnyedén Szegeden teremhetek.Lehetőleg most és azonnal.Két napja nem hallottál felőlem és szánom-bánom,mert megfogadtam magamnak,és neked is kedves Bonbon,hogy rendszeresen adok hírt magamról. Dehát tudod hétvége volt.Egy kicsit megállt a nagy rohanás,és a folyamatos körforgás.Ilyenkor mindig kicsit lazítok,lustálkodok,heverészek,amihez az oroszlánok értenek a legjobban.És ilyenkor,igen főként ilyenkor az agyam is teedők nélkül marad.Nem kell folyamatosan angolt fordítania,nem kell a munkára koncentrálni,hanem szabadon szárnyalhat.Néha el tudom foglalni filmekkel.Most is megnéztem Gyuszkóval és Ádámmal az Underworld 3-at (ami némileg csalódás volt), a Torrentét, és a Ronint,amely utóbbi igazán remek választás volt.De még így is vannak üresjáratok.És ilyenkor rögtön nála járnak a gondolataim.Jó,ne mondd a sztereotípiát,hogy ez a szerelem.Tudom.Tudom abból,hogy szorít a szívem körül mikor rágondolok,és libabőrös leszek.És tudom abból,hogy miőta elment eltűnt az őszinte szívből jövő mosoly az arcomról.A többiek ebből nem sokat vesznek észre,mert van helyette "mű he-he" és ők felületes szemlélők.Fogalmuk sincs aról mi a külömbség...de én érzem Bonbon.


Ma leültem ébredés után puzzle-t rakni,de nem ment,és az idő is elromlott,sötét lett.Ahogy a darabokat böngészgettem folyton az járt a fejemben,hogy ő tudna nekem segíteni,meg ő sokkal ügyesebb nálam.Aztán most míg vártam a vacsimra, a sajtosan hagymásan megsütött virslire ( ahogy vele ettük) megint leültem a kirakós elé ezúttal az járt a fejemben,hogy mennyire mennék már haza.Haza hozzá.Gyuszkó törte meg ezt az eszmefuttatást a kérdéssel: Szóljak Ádinak,hogy szedje le a karácsonyfát? Egy hirtelen,és rémült NEM volt a válaszom.Azt a fát vele díszítettük.Hogyan is nyúlhatna hozzá akárki más?! Ma már neki akartam állni,de nem vitt rá a lélek.Úgy érzem amíg az itt van,addig Ő is itt van kicsit.Dehát a fenébe is ebben a házban mindenhol ott van egy kicsit.A puzzle-ban, a mosott ruhákban, az ételekben, a karácsoynfában, a reggeli fahéjas kakaómban........a szívemben.






Nagyon hiányzik Bonbon,szörnyen.......

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése