2009. január 28., szerda

Spring is coming!


Szia Bonbon!


Képzeld csak! Ma láttam egy kék furgont,dublini rendszámmal.Ez itt Dublinban viszonylag gyakori tudom,de - úgysem fogod elhinni - egy nagy Magyarországos országjelzés volt a hátulján. :) Épp csendesen falatoztam és majdnem félrenyeltem mikor megpillantottam.Nagyot mosolyogtam.Utólért az otthon szele.

Egyre tovább van világos és ez nagyon jó.Talán vége lesz hamarosan ennek a depressziós állandó sötétségnek.Sötétben megyek dolgozni és sötétben jövök meg...pfúúúj! Olyan vagyok mint a kis növény,amit majd Adrimmal közösen veszünk: fényre szomjazom. :)

Ééééés,ami a leglényegesebb,hogy vasárnap megyek életem első WRC futamára! Már alig várom.Láthatom Loeb-öt,Latvalát,Atkinsont meg a többieket élőben,és ezer meg egy év után végre megint rallyra megyek.Be vagyok sózva nagyon.Rohadt korán kelünk,de megéri majd...érzem!Megnézzük az első és harmadik gyorsot,és onnan átmegyünk a szervízparkba.Ott aztán lesz ám fényképező csattogtatás! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése