2009. január 22., csütörtök

Celebrate of Love


Csodás nap volt ez a mai.Nem azért mert munkaszüneti napnak nyilvánították,vagy ingyen adták a benzint,vagy ilyesmi.Hanem mert ma ünnepeltük édes Adrimmal a 11. hónapfordulónkat. Hihetetlen hogy szalad az idő.Készítettem magamban egy kis számadást a kapcsolatunkról.Ezidő alatt mi ketten több dolgon mentünk keresztül,mint a legtöbb pár 4 év alatt....vagy több.Ugyan sok időt nem töltöttünk együtt ebből a 11 hónapból,mégis napi kapcsolatban voltunk végig,és ami a legfontosabb a nehézségek és az élet kegyetlenkedései ellenére a szerelmünk nem,hogy lankadt volna,hanem épp ellenkezőleg! Nőttön nő! Ez pedig fantasztikus.És természetesen tudom jól azt is,hogy ez nem főként az én érdekem.Én csak annyit tettem,hogy ott álltam mindig a kedves mellett,és biztosítottam,hogy szeretem,és támogattam mindenben,és hittem benne.(ez továbbra is töretlenül megvan) Ő viszont sokkal többet tett.Rengeteg nehézséggel nézett szembe,megannyi harcot vívott meg,éjszakákon át sírta a párnáját könnyesre a kettőnk ügyéért,szóval mérföldekkel többet tett a kapcsolatunkért,mint én.És nem tehetek mást,mint,hogy fejethajtok a kitartása és szerelme mélysége előtt,és ünnepélyesen megígérem,hogy éppúgy fogom szeretni életem végéig,mint ő engem.Igazán csodálatos lány. (Hallod királylány?Tényleg az vagy!) Hálás vagyok az égnek,hogy ilyen társat küldött mellém.Hiszem,hogy a 11. évfordulónkon is pontosan ilyen boldogok leszünk egymással.

Szeretlek Kismacs!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése