2009. január 21., szerda

Parle vu France? DA! :)

Itt a nagy messzi messzeségben francia napokat tartottam.Tegnap este megnéztem a Taxi 4-et és csalódottan konstatáltam,hogy a színvonal mélyzuhanásba kezdett a sorozatot iletően. Sami Naceri már nem lehetne sokkal barnább,és már az egyik főszereplő csaj sem volt jelen a filmben. Kár.
Ma pedig rákaptam a pecan sütire,ami szintén francia,de a filmmel ellentétben ez konstans jó minőséget produkál. :)
Kicsit már jobb idő volt.Ne ijedj meg,nem fogok mindig időjárást jelenteni,mint Aigner Sziszi,de ezt el kellett mondanom,mert örömmet töltött el a munkából hazatérvén,hogy nincs lilára fagyva a lábom.Jöhetne már a tavasz.Az oroszlán nem téli állat.Különösen nem az ilyen gyáva oroszlán,mint én,aki most még a Dorothy-ját is elvesztette....Hiányzol nekem is és ennek az agyatlan bádogembernek is aki velem lakik!!!!!
Je taime mon petit cheri!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése