2009. január 27., kedd

The Time is ticking away


A mai nap olyan döcögősen eltelős volt.Hiába,tényleg begyűrűzött a credit crunch.Nem volt sok munkánk,ami nem igazán jellemző a keddekre.Persze nem is bántam túlzottan.Tegnap este fél kettőkör értem a "Ha eljön Joe Black" végére és kissé álmos voltam.Mellesleg a film bekerül a top 3-ba a filmes listámon!Claire Forlani tündérien magával ragadó.Kár,hogy azóta nem igen termett komolyabb babér számára.Ennek már 11 éve...mindenesetre a film remek,klasszikus.

Szóval álmoskásan ketyegett ma a napom,de azért voltak üdítő pillanatok.Például mikor a rakott szoknyás cigány hölgy odajött hozzánk és tarhálni kezdett Eddie-től.Hát mondom nem hiszem el,hogy ez megtörténik.Eljöttem otthonról 2250 kilóméterre és lám Románia itt is utólér.A sors fura humora.Ez az a sors egyébként,amelyik megviccelte Adrit is ma.Szegénykém pityeregve újságolta,hogy az ókori kelet vizsgáján második nekifutásra olyan témát adtakamiről nem is volt szó.És hogy tuti bukovári.Nagyon neki volt kenődve.Erre este mikor már elkönyveltük tényként a szomorú eseményt,kiderült,hogy valami jótét lélek megadta neki a kegyelem kettest.Juppi! Így tehát toronymagasan élete legjobb átlagát produkálta.Egyetemi mércével nézve 5 egész feletti...fura,hogy erről beszélgettünk évkezdés előtt. :) Szóval ezúton is üzenem minden kétkedőnek,hogy ENNYIRE rossz hatással van a kapcsolatunk az egyetemi tanulmányaira,és IGEN! az is igaz,hogy ott akarja hagyni az egyetemet,csak úgy gondolta produkál egy ilyen félévet,mert mégiscsak jobb a csúcson kiszállni! :D

Ma voltam edzeni is.A visszaszoktatást egész jól viseltem úgy érzem...remélem nem marad oltári izomláz holnapra. :)

Most elteszem magam Bonbon!Bízzunk egy hasonló holnapban!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése