2009. január 19., hétfő

"Let it snow,let it snow,let it snow..."

Bon soir Bonbon!





Mindig mondtam,hogy Írország a csodák földje.Ahol a szomszédnéni másnapra feltámad ott mese nincs, valami varázslatnak kell lennie.




Ma havazott.Igen,jól hallod,egész nap és meg is maradt.Tiszta Finnország feeling volt.Ne gondolj fél méteres hóakadályokra!Nem.De a hegyeken ott maradt bizony.Mondtam is Gerrynek,hogy valahol itt lehet Rudolf meg Télapó is. :)

Reggel sírtam.Bevallom férfiasan.Mert állítólag az is férfi aki sír.Hát én megtettem.Kedves felvette a telefont,meghallottam a hangját,összeszorult a torkom és már futottak is a könnyek a szemembe.Még a dédi temetésén sem tudtam sírni.Fura...Nem mehet ez így sokáig...minden alkalommal újra meg újra meghalok belülről,és az elválás Őt is megsebzi.Ő pedig annyira törékeny.És nem akarom,hogy baja essen.Lelkileg sem.Csak ő számít.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése