2009. február 1., vasárnap

Seb,Mikko meg a többiek

Húúúú Bonbon!Hihetetlen volt.Túlvagyok életem első WRC futamán,mint néző,és a feeling,hát az WOW!!! :) Két méterre állni a rajtvárakozóban Loeb-től és Sordo-tól...elmondhatatlan.

Fél 5-kor keltünk,és nem kicsit voltam kába.Ádámot úgy kellett kirugdosni az ágyból....nem akart eljönni,meggondolta magát,de Gyuszkó mondta neki,hogy már úgyis fent vagy,hát erre eljött.Nem lelkesedtem érte.Lehetne sokkal inkább önállóbb.Ha valamit nem akar,hát ne tegye! Ezt meg kell tanulnia,hogy már nem más gondolkodik helyette.Napról napra egyre inkbb az a benyomásom,hogy a talpraesettségét jelentősen túlértékeltük Adrimmal.

Beültünk az autóba,és alig hagytuk el Bray-t már mindkét utasom aludt.Oltári így vezetni.Reggel KV helyett Red Bull-t ittam,szóval az ütött és ébrentartott.

Odaértem Sligoba úgy,hogy 10 percet javítottam a GPS eredeti idejéhez képest,így már fél 8-ra ott voltunk.Nem is rossz.Aztán,hogy megtaláljuk az első gyorsot bekeveredtünk valami utolsó zergeb..zta ösvényre.(ez bezzeg benne volt a GPS-ben,de Geevagh városa nem) Mindegy,kiderült,hogy jó útra tévedtünk rá,mert a gyors elejéhez vitt.Mikor leparkoltam áthajtottam egy rejtőzködő sörös üvegen.KIRÁLY! Onnan azon izgultam,hogy ne legyen defekt!

Beértünk a rajthoz,és én végre élőben láthattam a példaképeim.Hihetetlen volt.Beleborzongtam.Az eslő ember akit a tömegben megtaláltunk egy magyar srác volt....egy nagy magyar zászló alatt. :)

Az első gyors után vissza a kocsihoz,majd irány a harmadik gyors.Mivel nem találtam a GPS-t így ott időztünk 10 percet.Kérdezem Ádámot és Gyuszkót nem látjátok valahol?Nincs az ülés alatt?Válasz: "nincs!" Kezdett felmenni a pumpa.Kiszállítottam Ádámot és ott volt az ülése alatt,ahol mindig tartom.Eh! "Több életet!" - mondtam.

Ezek után nagyon kevés volt az időnk,szóval lefutottuk a magunk WRC futamát a kietlen,szűk utakon...hiába.A GPS ismét elnavigált,és kikéstük a 3. gyorsot.Irány hát Sligo szervíz!

Sligoban megálltunk egy parkolóban,ahol vételeztünk némi kaját.Gyuszkót nagyon feltüzelte a rally,Ádi meg olyan volt,mint nagyi tyúkjai,akik meghalás előtt gubbasztani kezdtek.A szervízparkba menet találkoztam a főnökömmel,Martinnal.A haverjaival cuccolódott ki éppen a kocsiból.Kicsit másnaposnak tűnt és kicsit Mikulásnak a kb 23 napos borostával. :)

A szervíz....hát húúúú,nekem mindig ez a kedvencem! Imádom ezt a légkört.Sok jó autó,versenyzők,benzinszag...és a Suzuki Sport Europe magyar szervízcsapata. :)

Hazafelé Gyuszkó még félútig áradozott.Ádám pedig elaludt.Komoly csalódás számomra.Semmi nem érdekli a focin kívül.Ebből még lesznek gondok.Ahogy megjöttünk beült a szobájába és részéről ennyi.

Ami az én részemet illeti még most sem tértem magamhoz...sajnálom,hogy TE nem lehettél velem! :(

2 megjegyzés:

  1. Szia, éppen most írom a beszámolómat a rally-ról. A végére odalinkelhetem a Te beszámolódat? Üdv, Moni Bray-ből

    VálaszTörlés
  2. Szia Móni!

    Ne haragudj,hogy elkéstem.Remélem kiszolgáltad magad!Tegnap kicsit ki voltam bukva estére kelve,és nem írtam blogot.De természetesen felhasználhatod a blogom.
    Üdv: András

    VálaszTörlés