2009. február 15., vasárnap

Lazy sunday...again! :)


A mai napom sikeresen láblógatásba torkollott. Tegnap elaludtam a Volt című új Walt Disney filmen...ma mindenképp be kell fejeznem.Aztán 10-kor a kedves lakótársak robaja ébresztett álmomból.Mintha a Waffen SS gyakorlatozott volna az ajtóm előtt.Nem értem.Persze mikor kritizáltam a zsivajt később Gyuszkó közölte,hogy ő már 2 éve nem tud aludni,mert mindig valaki kimegy WC-re...no comment.A vizelési inger szerintem nem egyenlő a csimbum cirkusszal.Mindegy.

Bekaptam pár falatot és lementem edzeni.Hiányzott a mozgás és jó volt,hogy nem voltak a teremben mások.Elbeszélgettem kicsit Ginával is edzés végén.Aranyos,és látszik,hogy szereti ezt az edzősködést.Kifele menet a recepción egy pár szóra elkaptam Smiley-t is.Az ő igazi nevét nem tudom,de folyton mosolyog,így ragasztottuk rá.

Hazatérvén nekiültem Tigrincsnek.Úgy 10-15 darabot a helyére tettem.Már egész kevésnek hat az a másik 2-300 ami még az asztalon van. :) Ezzel végezvén kicsit gyűrtem a Need for Speed Undercover-t.Sikeresen letöltöttem full olaszban a játékot,szóval felér egy nyelvleckével.A grafikája szerintem nem annyira szép,mint a Most Wanted-nak,de megkedveltem,és tetszik.

Aztán délutánra kelve megnéztük a Buhera mátrixot.Imádom Litkai Gergely humorát. Tényleg tehetséges.Egy remek kacagás és az öröm után (amely öröm annak szólt,hogy Ádinak van munkája végre) nekiugrottunk a Hetedik c. mozinak.Brad Pitt jól játszik és Morgan Freeman pedig igazi moziisten. :) Mindemellett a film nyomasztó.

Megint nem sokat haladtam az árazással...Gyuszkó megígérte,hogy besegít.Majd felteszem ezt is az "Eser Gy. be nem teljesített ígéretei" nevű polcra...bár lassan megtelik.

Ahogy lassan eltelik az a kicsinyke idő is,amit addig kell magányosan töltenem míg nem megyek haza hozzád kedvesem!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése