2009. február 8., vasárnap

Chillin' Shoppin' Boxin'


Szia Bonbon!

Ezer éve,tudom és sajnálom.De hol lusta vagyok,hol meg egyszerűen fáradt,hogy megosszam veled a gondolataimat.
Lassan vége a teljes hétvégémnek.Igazán élveztem.Nyomaszt,hogy a postai pénzátutalást nem sikerült elintéznem és majd 200 euromnak mondhatok szerintem búcsút....de nincs mit tennem. SOHA NE BÍZZ ÍREKBEN!!! Ez komoly Bonbon.Ha valami elszúrható ők megteszik.És most az én káromra tették.Damn!
Elmentem viszont vásárolni.A mérleg: egy rahedli márkás,csini gönc és a 110 euros végösszeg. Ügyesen gazdálkodtam.Vettem Lonsdale kabátot kemény 7 euroért! :) Hihetetlen micsoda akciókat lehet kifogni. És hát sikerült vennem box kesztyűt is.Nagyon jó,és ma már fel is lett avatva.Gyuszkó nagyon élvezte,hogy olyan lehet,mint a nagy edzők a boxolós filmekben. És már tényleg elhiszem,hogy látott ilyent.Jól kifullasztott.Pedig igazán nem edzettünk hosszan.De az kiadós volt.
Hazatérvén leültünk megnézni az új magyar filmet.Para a címe.Szeretjük Csuja Imrét. (Ízirájder öcsém!) :) Míg Ádám és az ideiglenesen házunkban állomásozó anyukája elmentek Dublinba.Volt a filmben egy jelentet amin annyira elkezdtünk nevetni,hogy Gyuszkó leesett az ágyról. :) Hát ilyent is ritkán látni na.
Az is bosszant,hogy nem dolgoztam a 7végén semmit.Eh,pedig kellett volna.Az üzlet az első,mert az a leendő életem!Nah majd belehúzok.
A következő szabad hétvégémet már a kedvesemmel töltöm.Ez nagyon felvillanyoz!Pokolian várom már.

1 megjegyzés: