2009. február 3., kedd

Even more Finnland!


Második napja esik a hó töretlen lendülettel.Old Bawn-on alig egy óra alatt esett kb 10 centi.Nem semmi látvány volt.Olyan valami kis darab Magyarország hangulat.Felötlöttek bennem az otthoni telek mikor ilyen időben már álltunk is ki a garázsból és mentünk kicsit csúszkálni.Egész Siófok motorzajtól volt hangos az ilyen estéken.Eh régi szép idők...

Tegnap szörnyű dolog történt.Elvesztettem valamit,amit Adrienntől kaptam és ami nagyon sokat jelentett a számomra.Azóta sem hevertem ki.Nagyon megviselt,és óriásit csalódtam magamban.Úgy érzem nem vagyok méltó a bizalmára.

Ma korábban keltem,hogy hamar odaérjek Tallaght-ba,hátha megtalálom ami az én lelkemen szárad,de nem jártam sikerrel.Viszont azt megállapítottam,hogy a közlekedés katasztrófa.Az írek ennyi kis hótól (amennyi egyébként a főnököm szerint 1989 óta nem volt) képesek teljesen betojni.Úgy vannak vele,mint mikor az eszkimó kislánynak pálmafát mutatsz.Nem tud vele mit kezdeni.Ezt mi sem bizonyítja jobban,mint a mai iskolaszünet.Igen Bonbon! Jól hallod.Iskolaszünetet rendeltek el a hó miatt.(Nem egész 10 centiről beszélünk!)

Eddie azért feltalálta magát.Olyan volt egész nap,mint egy nagy,játékos mackókölyök.Akit ért megdobált hógolyóval.Roppant mókás volt a kis piros sapkájában. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése