2009. február 24., kedd

Find 'em!!!


Bonbon nem hiszem el még mindig,de megtaláltam az elkóborolt ékszert!Vagyis nem én,hanem Gary.Benn figyelt a defekt vizsgáló vízében.Kicsit fehéres volt a retkes víz miatt....de egy kis kóla csodákra képes. ;) Mr.Fitzpatrick egyből közölte is,hogy szeretne ott lenni az esküvőn! Hááát abban nem lesz hiba!Persze Eddie-hez is ragaszkodom.Ő egyébként ma este beszélt Duey-val.Kiváncsi vagyok vajon mit.Holnap majd kifaggatom.

Ma kedd este van,és én 3 nap múlva ilyenkor már otthon fogok heverészni az ágyamban...jaaaj de jó lesz összeborzolni már kicsit a kis kajla kutyám bundáját.De persze nem csak az.Hiányoznak a szüleim is Bonbon.Több,mint fél éve nem láttam őket.Igazából ezért is mennék már nagyon haza innen.Ez az egyik oka,hogy ütöm a vasat a vállalkozás kapcsán.Rettenetesen azt érzem,hogy ez holtidő,amit nem töltök velük.Holt idő,ami igazából bepótolhatatlan.Eh...végülis mindig is ragaszkodtam hozzájuk.Egyszem gyerek vagyok,miért ne tenném?Minden szeretetet tőlük kaptam osztatlanul.Az pedig jó dolog.Természetes,hogy ez hiányzik az embernek.


A szőrmók meg azért hiányzik,mert a legragaszkodóbb és legédesebb kutyus,akit a Föld a hátán hordott.Mostanában sokszor álmodtam azt,hogy vele játszottam.És folyton fülig ért a szám. Folyton megnevettet.Egyszerűen imádnivaló.


Egy szó mint száz jó lesz már otthon lenni.Otthon,VELED!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése