2009. február 16., hétfő

"Manic Monday"


Nah ez a nap nem semmi Bonbon. Szerencsére egész tavaszias volt ma az idő,és ez még most is tart.Már második napja.Remélem ez azt jelenti,hogy tartós lesz.

Arra mentem be dolgozni,hogy Gary előállt a legújabb tervével; fel kell gyújtania a nagybátyja shedjét! Oltári ötlet.A hétvégén tuti volt ideje kigondolni! :)

A nap nyugodtan telt,így egész nap a legújabb álmomon tűnődtem.Már kezdek félni az éjszakáktól.Most azt álmodtam,hogy egy kamion pótkocsijában utaztam Adrimmal és még valakivel.Ez egy új pótkocsi volt átalakítva versenyautó szállításra.Akkor hoztuk el a műhelyből,és én kinéztem az ablakán és láttam felborulni.Majd visszafordultam Adrihoz,és mondtam neki,hogy "most kapaszkodj!" és már borultunk is.Mikor pedig kikecmeregtünk akkor láttam meg,hogy apu vezette a kamiont.Nem volt semmi baja szerencsére,csak próbálta felállítani a nagy dög pótkocsit...Nem is akarom tudni ez mit jelent.

Voltam ma is edzeni Eser "a Hentes" Gyuszkóval.Ismét kikészített.Mikor már alig pihegtem a zsák körül akkor közölte,hogy csináld még tovább! Hihetetlen fazon.De tudom,hogy a kitartás kifizetődő.MEg kell állapítanom,hogy vasárnap jobb zsákolni,mert most ahogy a lánc megcsördült a közelben lévő emberek már lestek is mint a lukinyúl.

Holnap már 10 nap alá ér a "Time till I go Home" számláló...juppííí Úgy várom már,hogy veled legyek kedvesem!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése