2009. február 22., vasárnap

The Year of Happiness


Egy éve Bonbon!Teljességgel hihetetlen,csodálatos,és boldogsággal teljes egy év!Soha nem gondoltam volna a másfél-két hónapos kapcsolataim idején,hogy lesz majd egy lány,akire hacsak rágondolok egy év együttlét után,akkor is ugyanúgy érzek majd,mint az első alkalommal...sőt!!!
Rengeteg dolog történt velünk,és az is tény,hogy sokat kényszerültünk távol lenni egymástól,de mégis a nehézségek ellenére is egy csodálatosan harmónikus,boldog pár vagyunk,és ha rajtam múlik ez így lesz majd egy életen át!
Szóval csak annyit mondhatok Bonbon,köszönöm ezt az elmúlt,együtt töltött időt,és boldog évfordulót! @->--

Kicsit a hétvégémről.Lehet,hogy a kedvenc vikingem elhagy minket.Eddie-re kicsit rájárt a rúd múlt héten,és megvonták a juttatásait.Nem éppen igazságosan hiszen nem az ő hibája volt,hogy az utánfutó leakadt és elhagyta.Egyébként is meglett.Így viszont neki nem jó és szombaton azt mondta keres valami melót.Találni fog.Igazán sok gyakorlata van.
Viszont,ha elmegy minden megváltozik majd.Ő az,aki a legközelebb állt hozzám és őt láttam először,mikor odamentem a céghez dolgozni.Remélem,hogy marad,mert ha nem...hát nagyon hiányozni fog.

Ma pattogtam ugrálókötéllel.Nem egyszerű,ahogy az izomláz sem,ami utána jött.Soha életemben nem csináltam még,de itt az ideje,hogy elkezdjem.Idén csomó új dolgot próbálok ki.Tök jó.
Tigrincset is pakoltam és nagyon jól haladtam vele.Szerintem már több,mint a fele kész.Miért van,hogy minden puzzle teteje a nehéz? De már látom,hogy borzasztóan jól mutat majd az ágyam felett!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése