2010. január 20., szerda

All about Relativity


Mert ugye tényleg minden relatív. Nézőpont kérdése. Az úszómester srác azt mondta jól ment. Én még a "ment"-en is vitatkoznék. Bár tény,hogy az első perchez képest a negyvenedikre már fejlődtem. De nekem akkor is kicsit meleg ez a "rapid oktatás". Semmi "bevezetés az úszás alapjaiba", csak in medias res bele a közepébe. Nekem ehhez azért idő kell. Szerencsére ehhez hozzá is idomítottam az oktatót. :)
Milyen hülyeség az,hogy tartsam a fejem a víz alatt? Hülye vagy apám? Az összes víz pocsékba megy,mert mindet én iszom meg.Nah mindegy. Azért nem reménytelen,csak olyan mint a bicikli. Rá kell érezni.
Aztán meg azon gondolkodtam ma,hogy megéri-e fair-nek lenni? Kurvára elegem van abból,hogy olyan emberek megnyilvánulásai jutnak vissza a fülembe,akikben feltétel nélkül bíztam meg, és a legkevésbé számítanék rá. Vegyük tudomásul, hogy a másik is ember. És tényleg minden relatív. Mert egy mosoly is tud relatív lenni.Ami annak tűnik az arcodba, talán később, vicsorgás, köpködés a hátad mögött.Attól függ honnan nézed.
Ha példának okáért rágyújtok egy házat valakire,aki nem is számít rá,és az megpróbál kimenekülni belőle,amennyire tőle telik,akkor nem köpködöm,meg szólom le,mert nem marad bent égni.
Szóval tele a tököm az álszentséggel. Ahogy a Scooter mondja: "There's nothing more to say..." A többit az igazi rajongók tudják. :D
De nem füstölgök itt tovább neked kedves virtuális barátom. Remélem a feladott csomag már lassan hazaér. Bebaszna,hogy kifizetek 75 euro-t és mégcsak nem is gyors az a posta. Vagy félúton megcsappan. :D Mindegy.
Nah a lényeg,hogy túléltem és tetszett,meg kihívás volt.És meg voltam halva már egy kis mozgásért.Most végre megint jól érzem magam. Hiányzott nagyon. Mert ugye a térdemet pont akkor éreztem késznek a kondiba való visszatérésre,mire a kondi bezárt. Hát ez most kiváltja,és jóóó. :) Azért a Phelps-projekt még napolva,amíg nem úszok úgy mint egy delfing. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése