2010. január 10., vasárnap

Sweet Dreams Mr. Holmes


Szép álmom volt,csodaszép. Nem megyek bele a részletezésébe,mert azt hiszem úgysem tudnám visszaadni úgy, olyan szépnek amilyen volt. Volt ott szívemnek fontos ember, voltak többen is még rajta kívül,és volt jósnő is meg minden kütyü,és a legszebb az volt, ahol játszódott. Egy csodaszép városkában,ahol megállni látszott az idő. És szép volt. Csodaszép.
Aztán felébredve gép elé vetődtem és irány Google barátom. Nem tudom mi vezette a kezem mikor beírtam a keresési feltételeket,de egyszer csak megláttam egy kis francia városkát. Igen, ezaz - Heuréka. Nah gyorsan el is küldtem kis kedves, bégető barátaimat megnézni (lásd a képen) hogy milyen pompás hely is. Jaaaaj ezért szeretek én annyira álmodni.
Apropó álom. Tegnap végre megnézhettem a Sherlock Holmes-t amit már annyira vártam...hát nem bealudtam rajta?! Aztán ma pótoltam a mulasztást.Iszonyatosan jó film. Persze elbeszélgetnék Guy Ritchie-vel,hogy honnan jött az ötlet mely szerint Mr. Holmes ketrecbunyós lett volna,de ettől eltekintve jó volt. Robert Dowey Jr-t alapból díjazom, és Judd Law is eléggé kedvenc kaliber. Szóval jól volt összerakva. Persze a vége, hogy behozták Moriarti professzor nevét, aki ugye Holmes nagy ellenfele volt kicsit folytatásra utal, ezzel pedig kicsit mintha ellopták volna a végét,de ez csak kukacoskodás.
Most over and out Bonbon. Have a nice dream!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése