2010. január 4., hétfő

Vodafone and friends


Ma majdnem seggre estem mikor megjöttem. Itthon várt a Vodafone számla. Ez kellett így éhgyomorra, tekintve,hogy ma nem ettem semmit,mivel annyi munkánk volt,hogy nem volt idő rá. Ha ez így lesz míg Gary visszajön én tökön lövöm magam az fix.
Kibontottam a borítékot és elkerekedett a szemem. 792 euro... ebből kb 400 az enyém. A kedvenc új mondásommal élve ez már nem a b@zd meg,hanem a Fuck You,b@zd meg kategóriája erősen. Tudtam én,hogy húzós lesz ez így a Skype felfüggesztésével, na de hogy ennyire!Természetesen rengeteg volt az üzleti beszélgetésem is és a sok kicsi sokra megy elve...horror. A múltkori 80 eurós számla felbuzdított. És ebben még benne sincs az az időszak, amikor a hülye tyúkkal egyezkedtem a nyavajás maszkról és kesztyűről, amit aztán a nagypofájú mégis átvett. Mindegy. Dehát így őszintén nem tudom hogy fogok spórolni a hazamenetelre. Pedig el kéne kezdenem.
Gyuszkóval is beszéltem ma...utálom,hogy nem bírom józanon elkapni már. 10 percen belül 3 különböző variációt mondott ugyanazon témára. Ember legyen aki követni tudja. De én már nem is akarom. Közölte,hogy lógok neki 3000 forinttal a hazaútért. Hozzáteszem ő majdnem 300ezerrel lógott anyáméknak a temetésemért ahogy az az állat András vezetett. Mindegy.Ez is.
Meg kellene írnom a pályázati anyagomat, amúgy jól.
Holnap neki is esek.
Most over and out.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése