2010. január 31., vasárnap

Positive Response


Tegnap lementem úszni munka után és igen,már határozottan elkaptam a fonalat...vagy legalábbis szeretném azt hinni. Szóval jó volt. Erre mikor egyik próbálkozásomból felnézek,hát nem Kieran áll a medence szélén? Ő az oktató srác,és nagy, széles mosoly keretében közli,hogy le a kalappal,hogy jövök,és gyakorlok. Látja,hogy nagyon meg akarom tanulni. Mondtam neki,hogy elvégre ő mondta mindig,hogy gyakorlás kérdése az egész,meg hogy az egyetlen problémát ott látom,hogy a seggem túl nehéz és lehúz a víz alá. :)
Aztán a végére megértettem mit jelent az,hgy találd meg a nyugalmadat a vizen,és akkor majd jó lesz...erre nem letelt az egy óra?! :(
Ma is el akartam menni,de mivel az éjjel nem igen aludtam,plusz érzem,hogy kicsit meggöthösödtem inkább szobafogságra és forró teára ítéltem magam. Jobb a békesség.
Mondjuk ilyen sem volt már régen,hogy fél 9-kor kidobott az ágy vasárnap. Nem is nagyon tudok magammal mit kezdeni így bezárva. Be vagyok sózva rendesen. Reggeliztem, pókereztem, most meg Dolly Roll-ra blogot írok.
És ha már zene. Tegnap volt valami magyar buláj. Pótszilveszter vagy mi a szösz. Nagyon ráhangoltam már magam, hogy elmegyek kicsit csörögni, hát erre nem kiderül,hogy a vendégelőadó DJ Sterbinszky....no comment. Jó kis szeletelős house zene. Hát arra maximum az orromat tudtam volna összekenni kokainnak, hogy élvezhető legyen,de hogy egy kiadósat lötyögni nem lehetett volna rá az tuti.
Ehelyett megnéztem az "Időutazó felesége" című filmet Eric Bana főszereplésével. Ő most a héten kicsit töményen kijutott,mert játszott a Funny People-ben is. De ha ideveszem a München-t és a Tróját akkor azt kell mondjam,hogy igen sokoldalú színész. Rachel MacAdams meg egyszerűen gyönyörű és elbűvölő. Egyszer egy ilyen nejet szeretnék én is. :D
Hajónapló 20100131 Captain Kirk log out :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése