2009. december 12., szombat

Day off (?)


Eh,hogy az embernek a szabad hétvégéjén se legyen nyugta az azért már inzultus. Gyakorlatilag fél 10 óta most álltam meg.
Reggel keltem az óra csörgésére,újra összezizzenve, hogy "Úristen, elkések" aztán megcsinálgattam a számlázási hátralékomat, majd elindultam a kis körutamra. Walkinstown, Murray-ék, majd onnan vissza Tallaght Square. Ott kedvem lett volna bokán rúgni a postást aki háromnegyed 12-kor nem vette be a csomagomat...nyádat. Akkor rohanás haza, szállítmány becsomagol, majd irány a bray-i posta. Mikor ezzel végeztem elmentem ajándékot nézni Adrinak,és találtam is egész aranyosat.Remélem tetszeni fog neki.
Mindezek után hazaestem végre és betettem az extra házi készítésű szuper-husis pizzámat a sütőbe és elrámoltam azt a világháborús romhalmazt amit a pakk becsomagolásakor okoztam...nagyjából az összes helyiségben.
Éppen végeztem Mr.Shepherd-del való beszélgetésemmel a rendel cuccaink hollétéről és öltöztem volna át kajához, mikor Gyuszkó hívott,aki épp az apját tanítja internetezni az új laptopon...eh, hát tanítsd meg az elefántot kötélen egyensúlyozni. Yeah, but this isn't my business.
Mire ezzel végeztem a pizzám már őzike barnából átcsapott a széleken grizzly feketébe. Hurrá...
A kaját pedig üdítő csevej követte apuval,aki épp elmondta,hogy elvitték a verdát. Itt álljunk is meg egy pillanatra. Carcharodon Carcharias, a nagy fehér cápa nincs többé velünk. Öt hosszú éven keresztül volt társam jóban és rosszban az az autó és ha beszélni tudna....hát volnának sztorijai az fix. :)
Új szelek fújnak. Jön a Cilinderes korszak (Solymosi Tibi hívta a Suzukiját Cilindernek, mára már elfeledett okokból - a szerk.)
Most pedig lazulok egy kicsit és élvezem a hétvégémet. Have a little peace, have a little rest.

Amúgy ha mindig minden ilyen flottul menne,mint ma akkor elégedett volnék a világgal.
Viszlát később Bonbon.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése