2009. december 14., hétfő

Monday....pfüüüü


A egfontosabb történése a napnak,hogy nem történt semmi.Nem lett új autóm.Apuék mehetnek holnap vissza. Pedig már jól rákészültem,megszerveztem...erről ennyit. Minden nem jöhet össze végülis.
Ed és Gary ma vizslattak. Figyeltek engem a pénteki letargiám miatt.Mókás volt lépten nyomon rajtakapni őket.
Nem mondom,hogy fenségesen éreztem ma magam,de tény,hogy mikor beálltam a zuhany alá este azért határozottan elégedettség érzés fogott el.Nincs is jobb,mint egy nehéz nap után forró fürdőt venni. Főleg így télen. Olyan hideg volt ma,hogy a nap túlnyomó részében jegesmedvékben cseréltünk akkumulátort.
Az új tusfürdőm olyan,amilyenre számítottam...Dove,nem tudom mit vártam. Kissé csajos az illata. Persze a Lidl-ben volt AXE rovarirtó és fekaszag elnyomú illatban,meg ez a Dove. Jah, el voltak eresztve választékilag. Szóval bevállaltam,hogy inkább lesz kicsit nőcis illatom,minthogy büdös legyek. Ez az egészséges kompromisszum. Yeah!
Ma beugrott valahonnan egy dal a fejembe,amit ezer éve nem hallottam.Azt hittem először,hogy Presszer,de aztán rájöttem,hogy Somló. Azt mindig tudtam,hogy brilliáns zenész,de hogy gondolatolvasó is azt nem. Ez annyira rólunk szól...
http://www.youtube.com/watch?v=M2wEebUnUiA
Én még mindig szeretlek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése