2009. december 6., vasárnap

Sunday Bloody Sunday


Eh a mai nap csodásan indult. Kora reggel 11-kor fejfájással ébredtem. A jó hír,hogy mostanáig sem múlt el. Szóval Bonbon újra hárman vagyunk.Te,én, meg a végtelen univerzum nagyságú, migrénes Isten nyila, ami most a fejemben csapdos.
A kálvária ezzel nem ért véget.Elmentem bevásárolni. A greysones-i Lidl-t választottam. Azt amelyikben...jah, szóval azt amelyik közel van és remek kis kanyargós út vezet hozzá.Nem siettem,élveztem a szikrázó napsütit.Ritka vendég mostanában.
Az út bal oldalán felfedeztem egy vadregényes kocsibehajtót.Felfelé kaptat a bokrok között és kicsit távolabb egy nagy udvart enged sejtetni. Kicsit tovább haladva megpillantottam az elhagyatott farmházat. A csűrt végigfutotta már valami kúszónyövény és mintha az egész házon is borostyánborítás volna.Egyszerre romantikus és hátborzongató. Ez a "romance and thrill" dolog már a Tóparti kísértetekből is erősen hatott rám.
Szóval a Lidl-ben sikerült megvennem mindent és ha a borotvahabot leszámítom 40 euróból megúsztam. Hibátlan.Kicsit mosolyogtam mikor a kis német szöszi meg akart halni az egy karton narancslé alatt. Persze nem volt egy Brünhilda,nyilván ezért is nem a raktárban alkalmazták. Nagy előzékenyen bepakolok mindent,kifizetem,és akkor jött a felismerés, B....KV! NEm a buszom ment el,hanem elfelejtettem a feketének valót....már két hete nem ittam egy igazit. Szerintem a fejem is azért sajog.
Hazaérve szomorúan konstatáltam,hogy a tegnap, a hűtőben felfedezett malac husiról 2 nappal csúsztam le...cicának megint jó estéje lesz.Lassan úgy felhízlalom,hogy kitelik belőle kettő Garfield.
Én pedig így kaja után visszavetem magam a filmek világába.Amerikai pite 3 kellőképp kikapcsolt ma.Tökéletes választás ezekután a 4.-5.-6.-7. rész :) Persze a szereplők már nem azok, de remélem legalább enyire poénos. Persze az is lehet,hogy dolgoznom kellene...majd meglátom mit tehetek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése